Vores kultur og værdier
I Telia deler vi en begejstring for digitaliseringens pontentiale og tager hver dag ansvar for os selv, hinanden og vores kunder.
Dare, care & simplify
Vores tre værdier Dare, Care & Simplify er det kompas, der hver dag leder os i, hvordan vi opfører os over for vores kunder, samarbejdspartnere, investorer og hinanden. Helt konkret betyder de:
Dare
Vi skal have mod til…
• at gå forrest for at hjælpe vores kunder og udfordre os selv
• at skabe innovative løsninger ved at dele viden og teste nye muligheder
• at udtrykke vores holdninger og bekymringer
Care
Vi skal tage os godt af…
• vores kunder ved at tilbyde stærke og enkle løsninger, der er tilpasset deres behov
• hinanden ved at være støttende, respektfulde og ærlige
• vores samfund ved at handle ansvarligt og i overensstemmelse med vores etiske standarder
Simplify
Vi skal forenkle…
• vores arbejde ved at tage handlingsrettede beslutninger og sikre hurtig service af høj kvalitet
• vores processer ved hjælp af åben kommunikation, aktivt samarbejde og videndeling
• forretningen gennem effektive processer og et klart ejerskab
Sammenhold og engagement
Vi tror på, at en positiv og udviklende kultur er det bedste grundlag for at udvikle stærke produkter og levere god service til vores kunder– og at det skaber glæde og engagement internt. Og glade og engagerede medarbejdere har vi mange af i Telia. Faktisk oplever vi, at rigtig mange, der prøver nye udfordringer uden for Telia, vender tilbage fordi de savner kulturen og den uformelle tone, der er hos os.
Medarbejdere i Telia tænkes altid ind i vores strategier, lanceringer og events og vi skaber rammer og koncepter, hvor vi kan gå i både uformel og formel dialog. Her deler vi vores viden og læring med hinanden – på sjove og anderledes måder.
Grønne målsætninger
Da vi i 2019 introducerede tre ambitiøse, grønne målsætninger på sustainability fronten aflagde vi også grønne løfter internt. Fx ved at printe mindre, at tage trappen eller at bruge kaffekoppen en ekstra gang.
Vi tager alle et ansvar og støtter op hver især med små, konkrete aktiviteter. Derved tager vi 100 % handling sammen og hver for sig – og det, tror vi på, er med til at skabe et endnu tættere sammenhold.
Fun facts om Telia Mobil Danmark
Gennemsnitsalder
Gennemsnitsalderen i Telia er 36 år. De fleste har fødselsdag i april og færrest i februar.
Ansættelsestid
Telias medarbejdere er i gennemsnit ansat i 6 år.
Længste ansættelsestid
Den længste ansættelsestid for en medarbejder i Telia Mobil Danmark er 37 år!
Mere om Telia Danmark
Karriere hos os
Vi er en dynamisk og inspirerende arbejdsplads med utallige muligheder for dig, der interesserer dig for fremtidens digitale samfund.
Vores indsats for klimaet
I Telia har vi forpligtet os på tre ambitiøse, grønne målsætninger, der bidrager til at løse den globale klimaudfordring. Vi vil nemlig være en del af løsningen og ikke bare en mindre del af problemet.