Du kan når som helst afmelde information fra Telia Erhverv ved at klikke ”Afmeld” i bunden af de e-mails, du modtager fra Telia Erhverv eller på Mit Telia under profilindstillinger.
Tilladelse til Kontakt
Denne tilladelse betyder, at vi kan kontakte dig. Vi kontakter dig med:
- Inspiration til at vælge og bruge services
- Råd og vejledning vedr. dit abonnement og forbrug
- Rådgivning vedr. din virksomheds samlede engagement (såfremt det er relevant for dig som beslutningstager i virksomheden)
- Relevante muligheder og tilbud på mobil-, bredbånds-, sikkerheds- og IoT-produkter, services og tilbehør
- Særlige fordele og rabatter på oplevelser, fx invitationer til webinarer, konferencer og andre begivenheder
- Konkurrencer og lodtrækning om præmier, fx nye smartphones, tablets og oplevelser i bl.a. Telia Parken, samt andre relevante begivenheder såsom konferencer, faglige events og webinarer
- Hvilke tilladelser du har slået til og fra
Sådan kontakter vi dig
E-mail: Vi kontakter dig hovedsageligt via e-mail. Denne kontaktform kan derfor ikke fravælges.
Sms/mms: Indimellem sender vi dig en sms/mms, hvis det bare lige er en hurtig besked.
Notifikationer: Disse fungerer lidt ligesom sms'er og popper op på din skærm, når du besøger Telias websites og apps.
Sociale medier: Somme tider lægger vi et opslag op på sociale medier, som fx Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube og LinkedIn. Vi poster dog aldrig noget på din personlige væg. Du vil udelukkende se beskeden i dit nyheds-feed sammen med de øvrige nyheder.
Telefon: En sjælden gang imellem kan vi have behov for at tale med dig personligt, fx hvis vi vil give dig et særligt godt tilbud, hvor det er nødvendigt, at vi taler med dig først.
De data, som vi her behandler om dig er dine generelle kundedata, som fx navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, abonnement, hvor længe du har været kunde hos os, alder, services (fx Spotify og HBO) mv.
Tilladelse til analyse af kundedata
Denne tilladelse betyder, at vi kan målrette vores rådgivning, kommunikation og tilbud til dig, så de matcher dit behov og forbrug.
De data, som vi her behandler om dig er dine generelle kundedata, som fx navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, abonnement, hvor længe du har været kunde hos os, alder, services (fx Spotify og HBO) mv. samt forbrugsdata, dvs. hvor mange sms'er og mms'er du sender og modtager, hvor meget du taler i telefon, hvor mange gigabyte data du bruger, samt om du ofte har forbrug i udlandet for at kunne rådgive dig og/eller din virksomhed omkring abonnementer og services som passer bedre til dig
Tilladelse til analyse af brugeradfærd
Dette samtykke betyder, at vi kan give dig relevant markedsføring, da vi kan tilpasse vores kommunikation og indhold til dig, så det matcher det, du viser interesse og præference for, når du besøger vores websites eller modtager vores beskeder.
De data, som vi her behandler om dig, er oplysninger om, hvilke sider du besøger på Telias websites, hvad du klikker på samt hvilke produkter, du evt. lægger i kurven.