Ansvarlighed
Telia tager ansvar for både vores egen virksomhed og samfundet omkring os gennem fokus på sikkerhed, sustainability og privatliv.
Sikkerhed og tryghed online
De senere år er antallet af sikkerhedstrusler, skadelig software og lignende steget, Meget tyder på, at det kommer til at fortsætte i fremtiden. Sikkerhed og tryghed online er i fokus hos Telia, men du kan også selv være med til at gøre en forskel.
Sustainability
I Telia arbejder vi med en lang række værktøjer målrettet for at nedbringe vores aftryk på kloden. Vi tror på, at en fælles indsats, hvor både kunder og leverandører gør en forskel, er den rigtige vej mod en grønnere fremtid.
Data og privatliv
Vi tager din ret til privatliv og vores pligt til beskyttelse af persondata alvorligt. Det betyder, at vi i vores dagligdag og forretningsgange prioriterer at sikre dine persondata og leve op til den tillid du viser os.
Rammeaftalen
Formålet med aftalen er at skabe rammer for mobil betalingsformidling, der fremmer markedsvækst, innovation og forbrugerbeskyttelse samt sikrer gennemsigtighed og korrekt kommunikation. Aftalen består af et generelt og et operativt afsnit.
Aftalen er indgået af teleselskaberne Telia, TDC, Telenor og 3.
Rammeaftalen samler en række krav fra relevant lovgivning, for god skik vedrørende udbud af varer og tjenester, hvor slutbrugeren betaler via sin mobilkonto eller via sin konto hos Paii med et tilknyttet betalingskort.
Du kan læse det fulde indhold af rammeaftalen på på www.rammeaftalen.dk