Manuel betaling
Giroindbetalingskortet følger med, når du modtager din regning. Brug altid giroindbetalingskortet, som du har fået tilsendt, når du skal betale din regning. Så er du sikker på, at Telia får registreret din betaling korrekt.
Du kan også betale dit giroindbetalingskort via din netbank ved at indtaste oplysningerne fra indbetalingskortet (markeret nedenfor). Det koster 59 kr. at betale med girokort.
Betalingsservice
Du kan tilmelde din regning Betalingsservice, så er du sikker på, at den altid bliver betalt til tiden. Det koster 15 kr. i månedligt administration.
Tilmeld Betalingsservice på Mit Telia
Betal via Mit Telia
Hvis du logger på vores selvbetjening Mit Telia, kan du betale dit udestående med kreditkort. Det er gratis.
Hvis din mobil eller dit mobile bredbånd er midlertidigt lukket pga. manglende betaling, vil det normalt blive genåbnet indenfor 1 time efter, at du har betalt via Mit Telia.
Tilmeld kortbetaling
Sådan tilmelder du betaling med betalingskort:
- Log på Mit Telia med din mailadresse og din adgangskode
- Vælg "Regning"
- Find "Tilmeld kortbetaling" under "Din betalingsmetode"
- Udfyld informationerne og tryk "Opret abonnement"Din betalingsmetode bliver opdateret på Mit Telia efter 2 timer
Din betalingsmetode bliver opdateret på Mit Telia efter 2 timer.
Betal via bankoverførsel
Bemærk at bankoverførsler til Telias konto, kan tage op til 5 hverdage at registrere på din kontrakt. Du kan betale dit udestående for mobilforbrug eller mobilt bredbånd ved at lave en bankoverførsel:
Bank: Danske Bank
Registreringsnummer: 4073
Kontonummer: 3100010518
Husk at skrive dit kundenummer eller fakturanummer på overførslen. Ellers kan vi ikke lokalisere den og se, at du har betalt.
Hvis din mobil eller dit mobile bredbånd er midlertidig lukket pga. manglende betaling, vil det blive genåbnet, når vi registrerer pengene på vores konto, normalt indenfor fem hverdage.