Support til større virksomheder
Support til større virksomheder
Find svar på oftest stillede spørgsmål i kategorierne herunder.
Er du større erhvervskunde?
Som større erhvervskunde i Telia Erhverv, har I fået et unikt telefonnummer, som I kan benytte, når I har spørgsmål og brug for hjælp. Telefonnummeret fremgår af jeres kontrakt (se servicebeskrivelsen).
Er du ansat i en virksomhed?
Er du ansat i en større virksomhed skal du henvende dig til den telefoniansvarlige, som kan henvende sig til Support på vegne af dig.
Hvad har du brug for hjælp til?
Abonnement og nummer
Læs mere om brug af mobilen i udlandet og eSIM
Dækning og netværk
Se dækning og driftsinformationer
Priser og vilkår
Se betingelser for vores erhvervsløsninger
Touchpoint
Hjælp til at komme godt i gang med Touchpoint. Du kan også fejlmelde Touchpoint her
ACE support og fejlmelding
Se tjekliste og fejlmeld ACE her
Telia Home Office - opsætning
Guides til opsætning af bredbånd og 5G internet.
Når I vil have hjælpen lige ved hånden
Når I vil have hjælpen lige ved hånden
✓ Dine medarbejdere kan selv kontakte os
✓ Vi hjælper med det samme, så arbejdet ikke går i stå
✓ Slut med ventetid, frustrationer og besværlig administration
Bedste telefoniske kundeservice
Bedste telefoniske kundeservice
✓ Vi løser problemer med det samme, og vi stiller ikke kunden videre
✓ Vi er gode til at tage imod kunderne, og har kort ventetid
✓ På 5 af 6 målepunkter for kundetilfredshed og service, scorer vi højere end branchegennemsnittet