
Crowd Insights for retail
Digital konverteringslogik til den fysiske butik
Få indsigt ved at analysere og forstå menneskers bevægelse gennem placeringsdata, og brug den til at guide kritiske forretningsbeslutninger om købekraft, butikssammenligning og kampagnepåvirkning.
3 gode grunde til at vælge Crowd Insights for retail

Placer jeres virksomhed, hvor jeres kunder er
Når i beslutter, hvor I vil placere en ny butik eller virksomhed, er den vigtigste overvejelse, hvor jeres kunder er. Telia Crowd Insights gør det nemt at finde lokationer ved at anvende indsigten fra dashboards til at sammenligne på tværs.

Find de rette kunder til den rette pris
Med faktuel optælling af besøgende, leverer Telia Crowd Insights stærke argumenter, som kan bruges i forhandling med udlejerne om lejeforhold og betingelser.

Optimer jeres marketing og butikkens performance
Indsigt i, hvor de besøgende kommer fra, og hvor de bevæger sig hen efter et besøg, giver jer mulighed for at identificere tendenser og nye målgrupper, samt områder for at optimere marketing og kampagner.
Få overblik med dashboards fra Crowd Insights
Planlæg og tag beslutninger
Optimér butiksomsætningen
Find nye lokationer
Sammenlign med konkurrenterne
Identificér nye områder og kundepotentiale
Få demografisk overblik
Mål kampagnernes virkning
Mangler I nøjagtige og relevante indsigter til at øge omsætningen?

Telia Crowd Insights viser bevægelsesmønstre baseret på anonymiserede og aggregerede mobilitetsdata
Ved at bruge anonymiserede og aggregerede mobilitetsdata fra vores mobilnetværk kan crowd movement-mønstre identificeres.
De hjælper jer med at forstå adfærdsmønstrene hos de besøgende i jeres forretninger – og lige så vigtigt – dem der ikke besøger jer. I får også indsigt i, hvor de besøgende rejser til og fra, samt hvordan tendensen varierer afhængigt af tid, sæson og vejrforhold.
Vi kan også tilbyde jer mere detaljerede WiFi- data, der giver jer indsigt i, hvordan de besøgende bevæger sig i jeres butikker.
Vi beskytter personlig integritet
Servicen er baseret på anonymiseret og aggregeret data, genereret af TeliaCompany’s mobile netværk. Der anvendes udelukkende gruppebaseredebevægelsesmønstre, og data er irreversibelt anonymiseret, hvilket betyder, at enkeltindivider ikke kan identificeres. Al personlig information fjernes, ogløsningen er i fuld overensstemmelse med Persondataforordningen (GDPR).