Når I skal effektiviserer kommunikationen
Når I skal effektiviserer kommunikationen
- gør vi det lidt nemmere
Telia Omstilling+ gør hverdagen mere effektiv
I en travl hverdag, hvor der er meget at se til, kan det være rart med en ekstra hånd, når kunderne ringer. Med Omstilling+ fra Telia Erhverv hjælper vi jer med en gennemtestet og fleksibel omstillingsløsning, der sikrer, at I altid sender vigtige opkald videre til de rigtige kolleger uanset, hvor I befinder jer - til gavn for kundetilfredsheden og bundlinjen.
Telia Omstilling+ er en skræddersyet løsning, som samler mobiltelefoni, fastnet og IP-telefoni i én samlet cloud-baseret kommunikationsløsning.
Omstilling+ er til virksomheder
med mange ansatte
Telia Omstilling+ er moderne telefoni til moderne virksomheder.
Det er en cloud-baseret løsning - så I kan blive køreklar på rekordtid.
Sikre den rigtige ekspertise
I kan altid se, hvem der er tilgængelig – uanset hvor I befinder jer. Nemt at viderestille kald til de rigtige kollegaer.
Fleksibel løsning
Løsningen ligger i skyen og kan nemt tilpasses jeres behov, så I bliver mere effektive hurtigt - uden de store omkostninger
Skræddersyet til den enkelte
Vælg brugerpakke til den enkelt medarbejder - og slip for at betale for funktioner, der ikke bruges.
Telia Omstilling+ - kundeservice på kundens præmisser
Gør hvert opkald til en professionel oplevelse
Med Telia Omstilling+ bliver dine kunder altid hjulpet hen til den rigtige afdeling og medarbejder - uanset hvor medarbejderen befinder sig. Kunderne får en professionel oplevelse, hver gang de ringer til jer – og I undgår det tab, der kan følge med ubesvarede henvendelser.
- Dine kunder kan nemt taste sig til den rigtige afdeling, når de ringer ind
- Du kan automatisk fortælle dine kunder, hvornår du er ledig
- Opkald bliver stillet i kø eller sendt automatisk videre til en udvalgt kollega, når der er optaget
En skræddersyet løsning til den enkelte
Telia Omstilling+ hjælper jer til at arbejde effektivt sammen uanset om I er på kontoret, hjemme, på kundebesøg eller ude at rejse. Det afgørende er at I let kan trække på hinandens ekspertise, selvom ikke alle er fysisk til stede på kontoret – og undgå at ingen kald går tabt.
- Medarbejderne er ikke begrænsede i forhold til hvor de arbejder
- Let at skelne mellem privat- og arbejdsnumre – og holde fri, når man har fri
- Overblik over hvilke kollegaer der er tilgængelige – uanset hvor de befinder sig
- Vælg den brugerpakker, som passer til den enkelte medarbejdere – så slipper I også for at betale for funktioner, som den enkelte medarbejder ikke benytter
Optimerer jeres arbejdsgange med en simpel løsning
Via Telia Omstilling+ kan vi indsamle og sende jer data over fordelingen af indkomne opkald hen over døgnet og til forskellige svargrupper. Det giver jer mulighed for at indrette arbejdsdagen ud fra, hvornår kunderne ringer ind.
Samtidig forbedrer det jeres arbejdsgange, at opkald straks dirigeres til det rette sted - og vi har gjort det nemt at komme i gang!
- Hovednummer med velkomstbesked og åbningstider
- Menuomstilling, så kunderne kan taste sig til den rigtige afdeling
- Nedsat svartid – medarbejdere kan deles om at svare opkald
Teams integration med Telia Omstilling+
Telia Omstilling+ løsning, Touchpoint Experience, kan integreres med Microsoft Teams. Få én samlet platform med samarbejds- og kommunikationsløsninger.
Teams med telefoni fra Telia er enkelt, effektivt og tidsbesparende.
- Smart for medarbejdere, der benytter Teams som primært arbejdsredskab særligt fra skrivebordet - men også på mobilen
- Relevant kommunikation til relevante medarbejdere via grupper i Teams
- Nem adgang til delte filer, applikationer, websteder, delte kalendere fra både mobil og computer
- Få en komplet kommunikations-platform med Telia Omstilling+ for jer som allerede benytter Teams
- Nem implementering
- Fleksibel løsning
- Ingen store investeringer
- Sikker og gennemtestet
- Nem implementering
- Fleksibel løsning
- Ingen store investeringer
- Sikker og gennemtestet
Få personlig rådgivning
Få personlig rådgivning
Giv dine kunder et godt førstehåndsindtryk
Skal det være en professionel oplevelse at ringe til din virksomhed? Skriv dit telefonnummer – så ringer vi om et øjeblik og fortæller om, hvorfor Telia Omstilling+ er meget mere end omstilling.
Sidder du i en virksomhed med under 19 ansatte?
Læs mere om vores omstillingsløsning til mindre virksomheder her.
Touchpoint anvendes i dag af 800.000 brugere i Norden
Touchpoint anvendes i dag af 800.000 brugere i Norden
i virksomheder med 1 til 18.000 medarbejdere
LEMAN om Telia Omstilling+
Kundeservice på kundens præmisser
Kunderne ønsker hurtig hjælp her og nu, og virksomhedens kundeservice er afgørende for kundetilfredsheden. Derfor er vores produkt Touchpoint Experience designet med 100% fokus på, at jeres kunder oplever kortere svartider, direkte kontakt til en relevant medarbejder og klar besked om ventetid - også hvis den er kort.
H.W. Larsen om Telia Omstilling+
"Telia tilbød en pakkeløsning, der betyder, at de har al vores telefoni, alt vores IT, alle vores kabler osv. Og det fungerer rigtig, rigtig godt. Det er noget af den bedste kundeservice, vi har overhovedet i forhold til leverandører."
Hvilken løsning passer til jeres behov?
Sørg for, at alle opkald bliver besvaret og ender det rette sted i virksomheden – og ikke hos konkurrenten. Med Telia Omstilling får I en enkel, brugervenlig og professionel løsning, som skaleres til lige præcis jeres behov. Uanset om du har en enkeltmandsvirksomhed, eller om I er en af Danmarks største arbejdspladser.
Telia Omstilling |
Telia Omstilling+ |
---|---|
Lige så smart som en smartphone og lige så let at bruge som en app. Med Touchpoint Standard får I bl.a. disse funktioner: | Har I behov for udvidede funktioner tilpasset jeres virksomheds behov, er Touchpoint Experience det mest fleksible valg: |
Omstilling | Omstilling |
Hovednummer med automatisk menuvalg | Hovednummer med automatisk menuvalg |
En svargruppe med kø og velkomstbesked | Flere svargrupper med kø og velkomstbesked |
Køfunktion - op til 5 i kø ad gangen | Køfunktion |
Mobil-app | Mobil-app |
Selvbetjening | Selvbetjening |
Statusfunktion | Statusfunktion |
Statistik | Avanceret statistik |
Ren mobilløsning | Integration til MS Teams |
Bordtelefon (mulighed for softphone) | |
Optalgelse af samtaler |
Giv dine kunder et godt førstehåndsindtryk
Skal det være en professionel oplevelse at ringe til din virksomhed? Skriv dit telefonnummer – så ringer vi om et øjeblik og fortæller om, hvorfor Telia Omstilling+ er meget mere end omstilling.
Bedste telefoniske kundeservice
Bedste telefoniske kundeservice
✓ Vi løser problemer med det samme, og vi stiller ikke kunden videre
✓ Vi er gode til at tage imod kunderne, og har kort ventetid
✓ På 5 af 6 målepunkter for kundetilfredshed og service, scorer vi højere end branchegennemsnittet