Support - tjekliste før fejlmelding
Vi har lavet en tjekliste I gerne må kigge igennem, inden i fejlmelder nedenfor.
Tjek at brugeren er på kablet netværk
Hvis brugeren ikke kan forbinde til ACE Agent:
- Har brugeren korrekt rettighed via tildelt rolle?
- Er brugeren forbundet til netværket?
- Er brugerens telefonnummer uploaded til ACE?
Brugeren kan ikke logge ind:
- Er brugeren forbundet til netværket?
- Er Password reset forsøgt?
Brugeren kan ikke modtage opkald i ACE:
- Er brugeren i 'Pausekoblet', eller anden status der spærrer for kald ?
- Er brugeren tilmeldt korrekt kø? Tjek kø statusvindue. Se billede nederst.
- Er brugeren i et arbejdsniveau, hvor der kan modtages opkald? Tjek arbejdsniveau vindue. Se billede nederst.
- Kan brugeren modtage opkald i Touchpoint, hvis denne logger af ACE?
Her kan du fejlmelde ACE
Da det i nogle tilfælde er nødvendigt for os at videresende fejlretning til vores specialister, der ikke taler dansk, beder vi jer udfylde formularen på engelsk for at mindske misforståelser. Felter markeret med en rød stjerne er obligatoriske og skal derfor udfyldes, inden du kan sende formularen til os.