Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier

Kan jeg gøre noget for at undgå en reparation?

Hvis fejlen ikke er fysisk (fx smadret skærm eller lignende), anbefaler vi, at du prøver dette først, da det i mange tilfælde kan spare dig for en reparation:

  1. Sluk og tænd enheden.
     
  2. Sørg for at enheden og alle apps er opdateret til seneste version (op til 25% af alle fejl løses ved dette).
     
  3. Hvis fejlen er relateret til opkald, så test dit SIM-kort i en anden telefon, og se om du får samme fejl. Det er nemlig ikke altid din telefon, der er problemet.
     

Hvis fejlen fortsat opstår:

  1. Tag en back up af alle data.
     
  2. Nulstil enheden (kaldes også "gendannelse til fabriksindstillinger").
     
  3. Start enheden op, men hent ikke din gamle back up ned på telefonen.
     
  4. Brug enheden og se om fejlen opstår igen, før du henter din back up ned på enheden.
     
  5. Hvis fejlen ikke opstår igen, kan du hente din back up. Hvis fejlen så opstår igen, er der noget i din back up, som skaber fejlen, og så vil en reparation ikke hjælpe.

Hvis intet af ovenstående løser udfordringen, anbefaler vi, at du sender din mobil til reparation.

  1. Erhverv
  2. FAQ Erhverv