Ofte stillede spørgsmål om Alle kategorier
Hvordan indstiller jeg min tilgængelighedsstatus?
Når du indstiller din tilgængelighedsstatus, så får dine kunder klar besked om, hvorfor du ikke kan besvare deres opkald, og hvornår du igen kan tage imod opkald.
Du indstiller din tilgængelighedsstatus ved at:
- Logge på din Touchpoint-app
- Klikke på "Tilgængelighedsstatus" og herefter statusikonet i øverste højre hjørne
- Vælge din aktuelle status
Din app foreslår altid et sluttidspunkt, men du kan naturligvis selv indstille det nøjagtige tidspunkt. Vælger du "Syg" som status, så behøver du ikke at angive et sluttidspunkt.
Hvis du har et fastnetnummer, kan du viderestille indgående opkald fra dit mobilnummer til dit fastnetnummer, selvom du har en anden status end "Tilgængelig". Du skal bare klikke på "Ja" under afsnittet "Tilgængelighed uanset status".