Support til større virksomheder
Support til større virksomheder
Find svar på oftest stillede spørgsmål i kategorierne herunder.
Er du større erhvervskunde?
Som større erhvervskunde i Telia Erhverv, har I fået et unikt telefonnummer, som I kan benytte, når I har spørgsmål og brug for hjælp. Telefonnummeret fremgår af jeres kontrakt (se servicebeskrivelsen).
Er du ansat i en virksomhed?
Er du ansat i en større virksomhed skal du henvende dig til den telefoniansvarlige, som kan henvende sig til Support på vegne af dig.
Hvad har du brug for hjælp til?
Betingelser
Se betingelser for vores erhvervsløsninger her
Udland
Læs mere om når du bruger din mobil i udlandet
Dækning og drift
Læs mere om dækning og se driftsinformationer
Touchpoint
Hjælp til at komme godt i gang med Touchpoint. Du kan også fejlmelde Touchpoint her
Telia Home Office: Internet via TV, Fiber, telefonstik eller 5G
Guides til opsætning af dit nye bredbånd.
ACE support og fejlmelding
Se tjekliste og fejlmeld ACE her
eSIM
Hjælp til at komme godt i gang med eSIM til mobil og/eller smartwatch
Når I vil have hjælpen lige ved hånden
Når I vil have hjælpen lige ved hånden
✓ Dine medarbejdere kan selv kontakte os
✓ Vi hjælper med det samme, så arbejdet ikke går i stå
✓ Slut med ventetid, frustrationer og besværlig administration
Bedste telefoniske kundeservice
Bedste telefoniske kundeservice
✓ Vi løser problemer med det samme, og vi stiller ikke kunden videre
✓ Vi er gode til at tage imod kunderne, og har kort ventetid
✓ På 5 af 6 målepunkter for kundetilfredshed og service, scorer vi højere end branchegennemsnittet