Support til større virksomheder

Support til større virksomheder

Find svar på oftest stillede spørgsmål i kategorierne herunder.

Er du større erhvervskunde?

Som større erhvervskunde i Telia Erhverv, har I fået et unikt telefonnummer, som I kan benytte, når I har spørgsmål og brug for hjælp. Telefonnummeret fremgår af jeres kontrakt (se servicebeskrivelsen).

Er du ansat i en virksomhed?

Er du ansat i en større virksomhed skal du henvende dig til den telefoniansvarlige, som kan henvende sig til Support på vegne af dig.

Hvad har du brug for hjælp til?

Betingelser

Se betingelser for vores erhvervsløsninger her

Udland

Læs mere om når du bruger din mobil i udlandet

Dækning og drift

Læs mere om dækning og se driftsinformationer

Touchpoint

Hjælp til at komme godt i gang med Touchpoint. Du kan også fejlmelde Touchpoint her

Telia Home Office: Internet via TV, Fiber, telefonstik eller 5G

Guides til opsætning af dit nye bredbånd.

ACE support og fejlmelding

Se tjekliste og fejlmeld ACE her

eSIM

Hjælp til at komme godt i gang med eSIM til mobil og/eller smartwatch

Managed Service

Når I vil have hjælpen lige ved hånden

Når I vil have hjælpen lige ved hånden

✓ Dine medarbejdere kan selv kontakte os
✓ Vi hjælper med det samme, så arbejdet ikke går i stå
✓ Slut med ventetid, frustrationer og besværlig administration

Wilke pris 2023

Bedste telefoniske kundeservice

Bedste telefoniske kundeservice

✓ Vi løser problemer med det samme, og vi stiller ikke kunden videre
✓ Vi er gode til at tage imod kunderne, og har kort ventetid
✓ På 5 af 6 målepunkter for kundetilfredshed og service, scorer vi højere end branchegennemsnittet

Kilde: Wilke